SCM Workplace - Bin Transfer (From one location to another)

  

BIN TRANSFER

 

Issue: Transfer rack for an Item to another rack location still transfer not completed.


 

 

Resolution:

 

Mainly the issue occurs when the Scheduler is not working due to Server Error.

 

1. Advise the user to manually put the location and transfer again and Save.


 

 

2. If still it does not work and transfer is not completed, Check the status and location and LOT no for the Item in command MMS060

 


 

 

 

3. If all of the above issue still does not work, the last option is to transfer manually through backend with Infor in command MMS177.

 

Enter the Item No, From Location, select the correct Lot No for the correct Quantity and last the to location.


 

 

 

 

Note: There is new Application developed for  the stock allocation Items

(GMT Only)

 App# 11995 -> Stock Allocation

Path: 窗体顶端

   Shahi App > Applications > OPR - New M3 Apps > 

窗体底端

 


 

Comments

Popular posts from this blog

CRM - Item Responsible Person

CRM - Cannot add Variant of an Item(SKU)